Jaa tai tulosta kooste

Tällä sivulla voit luoda Opendoors.fi:n rukousaiheista ja uutisartikkeleista koosteita jakamista varten. Luodut koosteet myös tulostuvat siististi A4-arkeille.

Rukousaiheet sijainnista Vietnam, 10 viimeisintä.

Vietnam

06.10.2023

Suljetaan rukoukseen Vietnamin syrjäseutujen seurakunnat. Rukoilemme, että niiden yhteisöllisyys kasvattaa vahvoja opetuslapsiyhteisöjä, jotka julistavat rohkeasti Jumalan Sanaa ja vievät kyliinsä elävää evankeliumia.

Apt. 13:47 Herra on näet antanut meille tämän käskyn: Minä panen sinut valoksi kansoille, pelastukseksi maan ääriin saakka.

Vietnam

05.10.2023

Rakas Jumala, varjele Vietnamin kristittyjä ja käytä heidän elämäänsä vahvana todistuksena Sinusta. Rukoilemme, että myös heidän naapureitaan pelastuisi.

Apt. 4:12 Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän. Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla.

Vietnam

04.10.2023

Maaseutujen syrjäkylissä kristityksi kääntyneitä painostetaan luopumaan uudesta uskostaan. Heidän kotejaan ja peltojaan vahingoitetaan. Rukoilemme, että kristityt pysyvät lujina Jeesuksessa yhteisöjen painostuksesta huolimatta.

1. Kor. 1:9 Jumala on kutsunut teidät Poikansa Kristuksen Jeesuksen, meidän Herramme, yhteyteen, ja hän pysyy sanassaan.

Vietnam

08.08.2023

Rukoilemme Vietnamin syrjäisten paikallisseurakuntien puolesta. Anna niiden yhteisöllisyydestä versoa eläviä opetuslapsiyhteisöjä, jotka julistavat Jumalan sanaa rohkeasti ja elävät todeksi evankeliumia omissa kylissään.

Jes 44: 3–4 Minä annan vesien virrata janoavalle, purojen kuivaan maahan. Minä vuodatan henkeni lapsiisi ja siunaukseni vesoillesi, ja he versovat kuin kaislikko, kuin pajut purojen varsilla.

Vietnam

07.08.2023

Rukoilemme, että kylien vedenjakeluverkostot paranevat, niin että kaikki saavat puhdasta vettä ja ettei vesihuoltoa voida käyttää vainon välineenä.

Room. 15:2 Meidän on jokaisen otettava huomioon lähimmäisemme, ajateltava, mikä on hänelle hyväksi ja vahvistaa häntä.

Vietnam

06.08.2023

Pyhä Jumala, varjele Vietnamin kristittyjä ja käytä heitä väkevinä todistajinasi. Rukoilemme, että yhä useampi myös heidän naapureistaan pelastuisi.

Ap. t. 4:12 Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän. Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla.

Vietnam

17.06.2023

Perhe ei vielä ole voinut järjestää pastori Phucille asianmukaisia hautajaisia. Rukoilemme, että paikallishallinto vastaa perheen tiedusteluihin ja että hänen ruumiinsa luovutetaan omaisille.

Job 1:20–21 Silloin Job nousi ja repäisi viittansa. Hän ajoi päänsä paljaaksi, kumartui maahan ja sanoi: – Alastomana minä tulin äitini kohdusta, alastomana palaan täältä. Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi!

Vietnam

16.06.2023

Kristityt voivat Vietnamissa joutua vankilaan ja kidutettaviksi väärien syytösten perusteella. Pastori Phuc kuoli äskettäin vankilassa, ja hänen perheensä epäilee, että häntä oli pahoinpidelty. Herra, lohduta hänen perhettään surussa.

Ps. 38:10 Herra, sinä tiedät, mitä minä kaipaan, huokaukseni ovat tulleet sinun korviisi.

Vietnam

15.11.2022

Vietnamissa pastori Joanin* ja hänen miehensä, pastori Tanin* talon ulkopuolelle on asetettu valvontakamera, joka rajoittaa heidän liikkumistaan. Jos heidän kotiinsa kokoontuu kristittyjä, heitä uhkaa pidätys. Herra, vapauta heidät voimallasi valvonnasta ja anna heidän päästä liikkumaan vapaasti.

Ps. 32:7 Sinä olet minulle turvapaikka, sinä varjelet minut vaarasta. Riemuhuudot kajahtavat ympärilläni, kun sinä autat ja pelastat. (sela)

Vietnam

21.10.2022

Lukutaito-opetus luo hyvää tahtoa uskovien ja kyläläisten välille. Joskus siitä tulee evankelioimisväline, joka vetää naapureita Kristuksen rakkauteen. Rukoilemme, että yhä useammat ihmiset pääsevät näillä kursseilla lähemmäs Kristusta ja löytävät Hänen rakkautensa niiden voimasta.

Fil. 4:9 Tehkää sitä, mitä olette minulta oppineet ja vastaanottaneet, mitä olette minulta kuulleet ja minusta nähneet. Silloin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.