Jaa tai tulosta kooste

Tällä sivulla voit luoda Opendoors.fi:n rukousaiheista ja uutisartikkeleista koosteita jakamista varten. Luodut koosteet myös tulostuvat siististi A4-arkeille.

Rukousaiheet sijainnista Tunisia, 10 viimeisintä.

Tunisia

27.11.2022

Tunisiassa Femi* joutui vainon kohteeksi ja hänet pakotettiin lähtemään kotikaupungistaan. Aluksi hänellä ei ollut paikkaa, mihin mennä. Kiitämme siitä, että hän on asettunut nyt uuteen kaupunkiin ja löytänyt työn ja toimeentulon.

Ps. 28:7 Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minä luotan. Minä sain avun, ja minun sydämeni riemuitsee, minä laulan ja ylistän Herraa.

Tunisia

23.09.2022

Tunisialainen Ali* kokee olevansa uskossaan yksin. Auta, Herra, häntä löytämään toisia kristittyjä, joilta hän voi saada rohkaisua ja joiden kanssa hän voi kokea kuuluvansa yhteen.

Ef. 2:20-22 Te olette kiviä siinä rakennuksessa, jonka perustuksena ovat apostolit ja profeetat ja jonka kulmakivenä on itse Kristus Jeesus. Hän liittää koko rakennuksen yhteen niin että se kasvaa Herran pyhäksi temppeliksi, ja hän liittää teidätkin Hengellään rakennuskivinä Jumalan asumukseen.

Tunisia

22.09.2022

Monet uskovat ovat perheensä ainoita kristittyjä ja kokevat läheistensä vihaa ja torjuntaa. Rukoilemme, että he löytävät tuekseen ja ystävikseen muita uskovia ja että heidän kodeissaan vallitsee Jumalan rakkaus.

Ps. 27:10 Vaikka isä ja äiti minut hylkäisivät, Herra pitää minusta huolen.

Tunisia

21.09.2022

Tunisia kärsii poliittisesta levottomuudesta. Rukoilemme maahan vakautta ja erityisesti sitä, että kirkon sallitaan jatkaa toimintaansa ja kasvaa.

2. Moos. 19:5 Jos te nyt kuuntelette minua ja pidätte minun liittoni, niin te tulette olemaan kansojen joukossa minun oma kansani. Koko maailma on minun.

Tunisia

12.03.2022

Belhsen* muutti, koska halusi viedä uuteen asuinpaikkaansa evankeliumin. Hän kohtasi kuitenkin vakavaa vainoa ja joutui lähtemään. Kokemus lannisti hänet. Rukoilemme Herra, että kaikki kääntyy Belhsenin parhaaksi. Anna hänelle varmuus siitä, ettei mikään voi erottaa häntä Kristuksen rakkaudesta.

Jer. 1:8 Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

Tunisia

16.09.2021
Suljetaan rukoukseen nuori Abel*, jota ystävät alkoivat uhkailla sen jälkeen kun hän kertoi avoimesti uskostaan Jeesukseen. Anna hänelle rohkeutta pysyä lujana uskossaan. Anna Abelin rohkean todistuksen muuttaa ystävien sydämet.

Matt. 10:32 Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni isäni edessä taivaissa.

Tunisia

15.09.2021

Protestit hallituksen koronatoimia vastaa johtivat pääministerin eroon ja parlamentin toiminnan keskeyttämiseen heinäkuussa. Rukoillaan rauhaa ja vakautta Tunisiaan sekä varjelusta uskoville. Rukoillaan, että kirkko saa olla turvapaikka nyt vaikeina aikoina.

Ps. 57:2 Armahda minua, Jumala, armahda minua, sinuun minä turvaan. Minä kätkeydyn siipiesi suojaan, kunnes myrsky on ohitse.

Tunisia

29.08.2021

Marwen* on kokenut paljon vainoa perheensä taholta sen jälkeen kun hänestä tuli kristitty. Hän tarvitsee nyt pysyvän asunnon. Herra, johdata ja anna viisautta niille, jotka tukevat Marwenia käytännön asioissa ja hengellisesti.

Jer. 1:8 Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

Tunisia

24.11.2020

Suljetaan rukoukseen kirkkojen johtajat, jotka miettivät, miten pitää yhteyttä seurakuntiinsa koronarajoitusten aikana. Rukoillaan heille Pyhän Hengen johdatusta.

Jaak. 1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi.

Tunisia

23.11.2020

Viime kuukausina moni uskova on karkotettu kodistaan uskonsa vuoksi. Anna, Herra, heidän löytää uusi perhe seurakunnasta. Vaikuta biologisten perheenjäsenten sydämiin niin, että he saavat tulla tuntemaan Sinun rakkautesi.

5. Moos. 4:31 Herra, teidän Jumalanne, on laupias Jumala. Hän ei hylkää teitä eikä anna teidän tuhoutua.