Jaa tai tulosta kooste

Tällä sivulla voit luoda Opendoors.fi:n rukousaiheista ja uutisartikkeleista koosteita jakamista varten. Luodut koosteet myös tulostuvat siististi A4-arkeille.

Rukousaiheet sijainnista Jemen, 10 viimeisintä.

Jemen

18.05.2024

Eräs jemeniläinen yhteistyöverkostomme iloitsee sadasta uudesta kastetusta vuonna 2023. Se on 50 prosenttia enemmän kuin vuonna 2022. He pyytävät meitä jatkamaan rukousta Jemenin kirkon puolesta, jotta evankeliumia edelleen saarnattaisiin uskollisesti ja rohkeasti.

Apt. 13:47 Herra on näet antanut meille tämän käskyn: – Minä panen sinut valoksi kansoille, pelastukseksi maan ääriin saakka.

Jemen

17.05.2024

Rukoilemme, että kristittyjen verkostot näkisivät yhdessä työskentelyn ja yhdessä pysymisen vahvuudet. Herra, anna tarvittavaa kypsyyttä ja ymmärrystä, jotta ne tiedostaisivat erimielisyyksien seuraukset.

Ef. 4:3–4 Pyrkikää rauhan sitein säilyttämään Hengen luoma ykseys. On vain yksi ruumis ja yksi Henki, niin kuin myös se toivo, johon teidät on kutsuttu, on yksi.

Jemen

16.05.2024

Rukoillaan ykseyttä Jemenin kristittyjen johtajien keskuuteen. Yhteistyökumppanimme kertovat, että eri kristilliset verkostot eivät luota toisiinsa eivätkä tee yhteistyötä, vaan tuntuvat joskus pikemminkin kilpailevan keskenään.

Joh. 17:21 Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.

Jemen

15.05.2024

Herra, siunaa Open Doorsin yhteistyökumppania, joka pyrkii kouluttamaan uusia opetuslapseuttajia Jemenin eri maakuntiin. Anna hänelle viisautta valita oikeita ihmisiä kasvavaan palvelutyöhönsä.

1. Piet. 5:7 Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen.

Jemen

17.01.2024

Herramme Jeesus, tuomme eteesi muslimitaustaiset kristityt. Rukoilemme, ettei heitä vainottaisi uskon vuoksi, vaan että he saisivat palvella Sinua vapaasti. Aamen.

1. Joh. 2:27 Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä.

Jemen

16.01.2024

Herra, siunaa Jemenin kirkkoa. Avaa kristityille mahdollisuuksia kertoa edelleen evankeliumista, vaikka haasteet ympärillä kasvavat. Tätä rukoilemme Jeesuksen nimessä. Aamen.

5. Moos. 13:5 Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan.

Jemen

15.01.2024

Open Doorsin yhteistyökumppaneiden avulla Saleh voi tarjota kristityille kokoontumistiloja, lääketieteellistä apua ja ruokaa. Rukoilemme, että tämä yhteinen palvelutyö Jemenin kristittyjen hyväksi saa jatkua ja vahvistaa maan kirkkoa.

Ps. 20:2,5 Herra vastatkoon sinulle hädän päivänä, suojatkoon sinua Jaakobin Jumalan nimi! Täyttäköön hän hartaat toiveesi ja antakoon toimillesi menestyksen!

Jemen

14.01.2024

”Jos istuisimme kotona tekemättä mitään, olisimme turvassa”, sanoo Saleh. ”Mutta millaisia kristittyjä olisimme, jos emme vaarantaisi omaa elämäämme, jotta muut saavat tietää Elämästä?” Pyhä Jumala, kiitos Salehin horjumattomasta uskosta!

Kol. 3:23-24 Mitä teettekin, tehkää se täydestä sydämestä, niin kuin tekisitte sen Herralle ettekä ihmisille. Muistakaa, että saatte Herralta palkan, osuutenne perinnöstä. Palvelkaa Herraa Kristusta.

Jemen

13.01.2024

Jopa 70 % jemeniläisistä kristityistä ei voi turvallisuussyistä kokoontua säännöllisesti. Rukoillaan, että he löytävät yhteyttä toisiinsa kotikirkoissa ja saavat kasvaa uskossaan.

Ef. 2:19-20 Te ette siis enää ole vieraita ja muukalaisia, vaan kuulutte Jumalan perheeseen, samaan kansaan kuin pyhät. Te olette kiviä siinä rakennuksessa, jonka perustuksena ovat apostolit ja profeetat ja jonka kulmakivenä on itse Kristus Jeesus.

Jemen

12.01.2024

Jemeniä jo vuosia runnellut sota on ajanut monet kodeistaan pakolaisleireille. Ainoa valon pilkahdus tilanteessa on se, että leireillä on mahdollisuus kertoa evankeliumista. Rukoillaan, että niistä, jotka kuulevat leireillä Jeesuksesta, tulee Hänen opetuslapsiaan.

Ef. 1:17 Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet.