Jaa tai tulosta kooste

Tällä sivulla voit luoda Opendoors.fi:n rukousaiheista ja uutisartikkeleista koosteita jakamista varten. Luodut koosteet myös tulostuvat siististi A4-arkeille.

Rukousaiheet sijainnista Iran, 10 viimeisintä.

Iran

27.07.2024

Herra, tuomme eteesi Laleh Saatin, kristityksi kääntyneen iranilaisnaisen, joka kastettiin Malesiassa hänen haettuaan sieltä turvapaikkaa. Kun hän palasi Iraniin tapaamaan iäkkäitä vanhempiaan, hänet tuomittiin kahdeksi vuodeksi vankilaan.

1. Tess. 5:9, 11 Jumala ei ole tarkoittanut, että saisimme osaksemme vihan vaan että pelastuisimme Herramme Jeesuksen Kristuksen tullessa. Rohkaiskaa ja vahvistakaa siis toinen toistanne, ja niinhän te teettekin.

Iran

31.03.2024

Rukoillaan, että maailman yli 365 miljoonaa vainottua kristittyä turvautuisi tänä pääsiäissunnuntaina lujasti Kristuksen ylösnousemuksen antamaan toivoon ja rauhaan.

2. Tim. 2:11 Tämä sana on varma: Jos olemme hänen kanssaan kuolleet, saamme hänen kanssaan myös elää.

Iran

30.03.2024

Suljetaan tänään rukoukseen Esmaeil Narimanpour, joka on kääntynyt äskettäin kristityksi. Hänet on pakotettu ”uudelleenkoulutukseen” islamilaisen papin johdolla, ja nyt hänet on pidätetty.

1. Kor. 10:13 Teitä kohdannut kiusaus ei ole mitenkään epätavallinen. Jumalaan voi luottaa. Hän ei salli kiusauksen käydä teille ylivoimaiseksi, vaan antaessaan teidän joutua koetukseen hän samalla valmistaa pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää.

Iran

29.03.2024

Yksi pidätetyistä on pakolainen Afganistanista. Herra, lähetä tälle kauas kotoa joutuneelle kristitylle sinun ihmeellinen lohdutuksesi.

Hepr. 10:35 Älkää siis heittäkö pois rohkeuttanne, sillä se palkitaan kerran runsaasti.

Iran

28.03.2024

Suljetaan rukoukseen neljä iranilaista kristittyä, jotka pidätettiin kotiseurakuntaan tehdyssä ratsiassa. Rukoillaan, että he pääsevät pian turvallisesti vapauteen.

1. Kor. 1:9 Jumala on kutsunut teidät Poikansa Kristuksen Jeesuksen, meidän Herramme, yhteyteen, ja hän pysyy sanassaan.

Iran

27.03.2024

Ylistetty olkoon Jumala! Vuonna 2023 pääsi ehdonalaiseen vapauteen ainakin yhdeksän kristittyä, jotka kärsivät pitkiä vankilatuomioita uskonsa vuoksi.

Ilm. 3:10 Sinä olet tarkoin seurannut sanaani ja kestänyt, ja siksi minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman ja panee koetteelle maan asukkaat.

Iran

26.03.2024

Pääsiäinen on usein hyvin turvatonta aikaa, sillä seurakuntiin saatetaan tehdä iskuja. Rukoilemme, että Jumala sekoittaisi kaikki mahdolliset suunnitelmat ja juonet pääsiäisajan iskuista kotiseurakuntia vastaan.

Mal. 3:1 Minä lähetän sanansaattajani raivaamaan edelläni tietä. Ja aivan äkkiä tulee temppeliinsä Valtias, jota te odotatte, ja Liiton enkeli, jota te kaipaatte. Hän saapuu, sanoo Herra Sebaot.

Iran

15.02.2024

Jumalalle kiitos ja kunnia siitä, että Iranin kirkko kasvaa! Herra, anna Pyhän Henkesi edelleen oikein tulvia Iranin kristittyjen ylle.

Ps. 16: 9,11 Minun sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne. Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni.

Iran

30.09.2023

Rukoilemme herätystä Iraniin. Rukoilemme, että veljemme ja sisaremme saavat kokoontua, palvella Jumalaa, rukoilla ja pitää yhteyttä omalla kielellään.

Aamos 5:4 Näin sanoo Herra Israelin kansalle: Etsikää minua, niin saatte elää!

Iran

29.09.2023

Iranissa on enää 16 kirkkoa, joista vain neljällä on lupa saarnata persian kielellä. Näitä neljää on kuitenkin estetty avaamasta ovensa uudelleen pandemian jälkeen. Pyhä Jumala, puutu väkevällä kädelläsi asiaan, niin että hallinto muuttaa suhtautumistaan.

Ef. 3:20-21 Jumalalle, joka meissä vaikuttavalla voimallaan kykenee tekemään monin verroin enemmän kuin osaamme pyytää tai edes ajatella, olkoon ylistys seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja ikuisesti. Aamen.